2011. augusztus 22., hétfő

E-mail alkalmazás + CV? Top-szöveg + elrendezése? Én edző neked!

E-mail alkalmazás + CV? Top-szöveg + elrendezése? Én edző neked!:
Leírás

Szakképzett oktató és a szerkesztő éves tapasztalattal kínál tanulmányi és karrier-tanácsadás szakértője segít létrehozni az alkalmazás anyagok: motivációs levél, újra és elrendezés - beleértve az e-mail alkalmazások.

Egy személyes beszélgetés, akkor dolgozzon ki egy személyre szabott ajánlat vizsgált egyéni kérelmező profil életrajz, ismeretek és készségek, és dolgozzanak ki az erőssége.

Írj nekem egy hívás, és mi tisztázza az Ön igényeinek és vágyainak egy szabad előzetes beszélni.

Boldog nem anyanyelvként beszélők - Nyelvtudás: angol, francia lehetséges.

A teljes alkalmazás fájljait, attól függően, hogy a költség / 80 € idején 20 € / h.

Pure VB lektorálás óradíj alapon.

További szolgáltatások:

Műszaki
- Szkennelés a dokumentumok
- Új e-mail alkalmazás fájlok (PDF)
- Szerkesztése képek, elrendezés

Coaching az interjút
- Profiling és célzás
- Elemzése erősségek és fejlesztési potenciál
- Stratégiák a Self-Marketing
- Szerepjáték készülve egy interjúban
- Elemzés és értékelés: Hol akarok menni? Mire van szükségem, hogy elérje a célom? Mi az nekem? stb

Csak hívj, vagy küldj a telefonszámát e-mailben, hívom vissza.
Impresszum:

Saját adószámot: 14/446/64775

Szerint a 19. § § 1 Sales Tax Act - UStG, én, mint egy kisvállalkozó meg kell határozni a HÉA számlák, és nem tud levonás.

szöveges kifejezés
SZÖVEGE TIGER
Reklám-és szerkesztőség a tudomány
Szövegek, folyamat-és terméktervezés
Schreinerstr. 60
10247 Berlin
030/42081829
01577/6836016