2011. július 16., szombat

Nappali ellátás, bodza ellátás, kisállat gondozás Wandsbek

Nappali ellátás, bodza ellátás, kisállat gondozás Wandsbek:
Hello my name is Jana, én, én vagyok 26 éves, és élek a hamburgi Wandsbek. Én szerető kedves nő, a nagyothalló, de annak ellenére, hogy én süketség, tudom jól kommunikál az embereket, és én tudunk hívásokat lebonyolítani, hogy van egy csomó mókás főzni, a gyermekek vedd fel az iskolából / / óvoda, segít házi feladatot, stb játszik a gyermekek és a régi Az emberek szívesen bűnbánatot, és állapodjanak meg az idő között mire is segít táplálni a háziállatok boldog, gondozása és menj ki a kutyákat. Házi segítségnyújtás és kertészeti segíteni, én is boldog, de elfogadja az ár. Örültem, hogy tud segíteni. Tisztelettel, Jana Telefon: 040/74109171 Mobile: 017632869097 E-mail vagyok is percenként: JanaHH85@hotmail.de